Garantii
NB! Toote üleandmisel teenindusse tarbija nõustub sellega, et kulutused teostatavale töödele, varuosadele ja toodete hoiustamisele on 01.ee-l õigus kolme (3) kuu jooksul pärast tarbijale teatamist töö valmimisest, toode eemaldada.
Kui prentensiooni juhtumis toode osutub töökorras olevaks; ilmneb mehhaaniline vigastus või vee sattumine seadmesse; või klient loobub tasulisest remondist, on 01.ee-l õigus kliendi arvele lisada käsitlus/defekteerimistasu vastavalt hinnakirjale* (hinnad käibemaksuga):
Arvuti, sülearvuti, tahvelarvuti | 25 € |
Arvutikomponent, lisaseadme ja tarvik | 20 € |
Teler | 35 € |
Kodukino, muusikakeskus | 35 € |
Video- ja fotokaamera | 25 € |
Monitor | 25 € |
Printer | 25 € |
Projektor | 35 € |
Valgetehnika | 35 € |
Muu tehnika ja elektroonika | 25 € |
* - hinnad ei sasalda saatmiskulusid
1. ÜLDIST
1.1. 01.ee vahendab müüdavatele seadmetele tootja garantiid ja garantiiprotseduure, kuid ei tee seadmetele garantiiremonti.Autoriseeritud hooldusesinduse puudumisel tehakse garantiiremonti 01.ee vahendusel maaletooja või vahetult tootjatehase kaudu.
1.2. Garantiihoolduse aluseks on 01.ee poolt väljastatud arve/saateleht ja vigastamata seerianumbriga seade. Kui seadme seerianumber on rikutud või loetamatu, on 01.ee õigus tasuta garantiiremondist keelduda.
2. GARANTIIAEG
2.1. Garantiiperiood kehtib arvele/saatelehele märgitud üleandmise hetkest.
2.2. Garantiiajal teostatud garantiihooldused garantii kehtivust ei pikenda.
2.3. 01.ee poolt müüdud toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.
2.4. Juriidilistest isikutest klientidele määrab garantiiaja seadme tootja või hulgimüüja (importeerija).
2.5. Garantiilaiendused, mis toodetele kaasa ostetakse, tuleb kliendil endal registreerida vastavalt kaasaantud juhendile 30 päeva jooksul (nt. IBM servicepack). Kui seda ei tehta, siis garantiilaiendus ei kehti.
2.6. Säilitada tuleb tootega kaasapandud garantiitalongi, ilma selleta garantii ei kehti. (nt. Samsungi ja Canoni tooted).
3. GARANTIIREMONDI TEGEMINE
3.1. Garantiiremonti tehakse tootja hooldusesinduses. Autoriseeritud hooldusesinduse puudumisel tehakse garantiiremonti 01.ee vahendusel tarnija või vahetult tootjatehase kaudu.
3.2. Kliendil tuleb garantiiremonti minev kaup toimetada autoriseeritud teeninduskeskusesse või 01.ee kontorisse. Üksikasjalikku infot saab telefonil 601 69 00 või e-posti aadressil [email protected].
3.3. Kui seadme remontimine garantiiajal osutub võimatuks ja selle tootmine on lõppenud, asendab tootja või maaletooja seadme garantiikorras samaväärse või parema seadmega.
4. GARANTII ALLA EI KUULU:
4.1. Kuluva iseloomuga osad (akud, tahmakassetid, trükipead, disketid, CD-plaadid, hiirematt, jmt) ning pakend ja dokumentatsioon;
4.2. Kasutaja andmed, mis on hävinud seadme riknemisel või garantiiremondi tagajärjel. Andmete varundamine on kliendi kohustus;
4.3. Tarkvara, kaasa arvatud eelnevalt seadmesse installeeritud tarkvara ning tarkvarast põhjustatud ekspluatatsioonihäired.
4.4. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tekkinud tahtmatu või tahtliku füüsilise vigastuse tagajärjel või seadme sisemusse sattunud kõrvaliste esemete, vedelike, putukate, üleliigse tolmu jne. poolt;
4.5. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tingitud mittetöökorras olevate elektrisüsteemide tagajärjel (maandusjuhtme puudumine jmt), elektrikatkestusest või võrgupinge kõikumisest;
4.6. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on põhjustatud mitteoriginaalosade või ebasobivate tarvikute kasutamisest;
4.7. Ekspluatatsioonihäired, mis on põhjustatud seadmete väärast kasutusest ja kasutusjuhendi nõuete eiramisest (toote kasutamine tavalisest erinevates keskkonnatingimustes). Kaasa arvatud probleemid, mis on tekitatud seadmele tolmust.
4.8. Seadmed, millel on vigastatud garantii pitsat või kleebis.
Garantiijuhtumi korral toimige järgmiselt:
A. Selgitage välja kas seadmel on Eestis autoriseeritud hooldusesindus.
Autoriseeritud hooldusesindused leiad siit.
Kui selline esindus on olemas, siis toimetage seade autoriseeritud hooldusesindusse.
Kui selline esindus on olemas, siis toimetage seade autoriseeritud hooldusesindusse.
B. Kui seadmel puudub autoriseeritud hooldusesindus siis toimige järgnevalt:
01.ee registreeritud kasutajatel:
1) Logige end 01.ee süsteemi sisse;
2) Avage oma kasutajaprofiilis garantiiteenuse lehekülg.
3) Täitke garantiiremondi vorm. Selleks valige nimekirjast garantiiremonti vajav toode ning järgige edasi juhtnööre.
4) Pärast vormi täitmist võtame teiega ühendust kahe tööpäeva jooksul.
Tähelepanu! Juhul, kui te tagastate kaupa postiga või sarnase viisiga, siis alati edastage eelnevalt fotod kaubast ja selle pakendist, et vältida pretentsioone peale kauba saabumist. Kui kaubal on garantiikleebis või pitsat, siis kindlasti tehke foto ka sellest.
Tähelepanu! Juhul, kui te tagastate kaupa postiga või sarnase viisiga, siis alati edastage eelnevalt fotod kaubast ja selle pakendist, et vältida pretentsioone peale kauba saabumist. Kui kaubal on garantiikleebis või pitsat, siis kindlasti tehke foto ka sellest.
01.ee registreerimata kasutajatel:
Saatke päring aadressile [email protected]. Pärast täidetud vormi kättesaamist võtame teiega ühendust kahe tööpäeva jooksul.
Tähelepanu! Juhul, kui te tagastate kaupa postiga või sarnase viisiga, siis alati edastage eelnevalt fotod kaubast ja selle pakendist, et vältida pretentsioone peale kauba saabumist. Kui kaubal on garantiikleebis või pitsat, siis kindlasti tehke foto ka sellest.
Tähelepanu! Juhul, kui te tagastate kaupa postiga või sarnase viisiga, siis alati edastage eelnevalt fotod kaubast ja selle pakendist, et vältida pretentsioone peale kauba saabumist. Kui kaubal on garantiikleebis või pitsat, siis kindlasti tehke foto ka sellest.