Ostutingimused ja garantii
- tegemist on tüüptingimustega, mõned punktid on rakendatavad ainult juhul, kui 01.ee on see võimalus olemas;
- 01.ee (OX Eesti OÜ) on erakapitalil loodud Eesti ettevõte;
- 01.ee on e-pood;
- e-poe 01.ee hinnad ja kaupade kättesaadavus on ajalises nihkes partnerladude reaalse seisuga;
- ostujuhend.
01.ee klienditugi töötab äripäevadel 10:00-18:00
3. GARANTII
3.1 01.ee annab kõigile pakutavatele kaupadele piiratud garantii.
3.2 Garantii tingimused on kirjeldatud siin: https://www.01.ee/garantii ja need tingimused kuuluvad kokku Ostutingimustega
3.3 Kuidas ja kuhu tagastada vana tehnikat: https://www.01.ee/jaatmejaamad
4.1.1 Käesolevad tingimused kehtivad 01.ee klientide ja e-poe 01.ee omanikfirma OX Eesti OÜ (edaspidi 01.ee) vahel e-poest 01.ee ostetavate toodete puhul tekkivate õigussuhete kohta.
4.1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest 01.ee ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
4.1.3 01.ee on õigustatud e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesolevaid ostutingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama. Muudatustest ja täiendustest teatatakse internetileheküljel 01.ee. Ostutingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamishetkest internetileheküljel 01.ee. Kui tellimus edastati enne ostutingimuste muudatuste jõustumist, rakendatakse neid ostutingimusi, mis kehtisid tellimuse edastamise ajal, välja arvatud juhul, kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
4.1.9 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest 01.ee ostetavate toodete puhul tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
4.1.10 Ostja ja 01.ee vahel tekkinud tellimuste ja ostudega seotud vaidlused lahendatakse läbirääkimistega. Kui kokkuleppele ei jõuta, saavad pooled oma õiguste kaitseks pöörduda tarbijakaitse ametisse või Tallinna linnakohtusse. Erimeelsuste lahendamisel lähtuvad pooled Eesti Vabariigis kehtivatest seadustest.
4.2 KAUPADE KÄTTESAADAVUS; HINNAKIRI JA INFO
4.2.7 Tarneaeg kaubainfos on toodud tööpäevades. Tarneaeg on ligikaudne ning võib mis tahes põhjusel pikeneda hilisemale peroodile.
- 1 boonus = 1 €;
- e-poel 01.ee on õigus muuta iga kauba boonussummat omal äranägemisel;
- boonussumma lisatakse 01.ee kliendi boonuskontole pärast tellimuse eest tasumist. Juhul, kui tellimus hiljem tühistatakse, tühistatakse ka lisatud boonussumma;
- boonussumma lisatakse ainult juhul, kui ostja ise vormistab tellimuse 01.ee süsteemi kaudu. Muudel juhtudel boonussummat ei arvestata;
- boonussumma kehtib 1 aasta, alates selle lisamisest. Pärast seda kustub summa automaatselt ja seda ei kompenseerita;
- boonussummat ei saa rahas välja võtta, seda saab kasutada ainult e-poest 01.ee ostes;
- boonussummat ei saa üle kanda teistele 01.ee kasutajakontodele.
- kinkekaardi väärtus võrdub kaardil toodud summaga Eurodes (EUR, €);
- kinkekaardi summat ei saa välja võtta rahas seda saab kasutada ainult e-poest 01.ee ostes;
- aktiveerimata kinkekaardi kehtivusaeg on 3 aastat;
- pärast kinkekaardi aktiveerimist arvestatud boonussumma kehtivusaeg on 1 aasta.
- eraisikutel pärast 2 tööpäeva;
- juriidilistele isikutel pärast 5 tööpäeva.
- pangalingi kaudu;
- pangaülekandega (arvepõhiselt);
- pangakaardiga;
- järelmaksuga (ainult eraisikutele).
4.6.2 Allahindluskoodi või vaucheri kasutamisel klient nõustub ning on kohustatud:
- sisestama olemasolevat sooduskoodi või vaucheri numbri selleks ettenähtud väljale tellimuse ostukorvis ja vajutama nupule „Aktiveerida kood“;
- sooduskoode ja vauchereid ei saa kokku liita ehk ühe tellimuse kohta kehtib üks soodustus;
- veenduma, et soodustus on tellimuses rakendunud – hilisemaid pretentsioone tellimuse maksumuse üle ei rahuldata;
- sooduskoodi sisestamisega seotud tõrke tekkimise korral võtke koheselt ühendust müügiosakonnaga 01.ee;
- 01.ee töötajatel ei ole võimalik tellimustele käsitsi juurde lisada soodustusi – seda on võimalik teha vaid kliendil tellimuse vormistamisel;
- tellimuses näidatud summa kuulub maksmisele;
- juhul, kui tellimuse lõppsumma on 0.- ,siis midagi maksma ei pea – Teie tellimus läks töösse automaatselt;
- sooduskoodid ja vaucherid, mille kehtivusaeg on läbi, on kehtetud ning ei kuulu pikendamisele.
4.6.5 Kauba vastuvõtmisel poes, pakiautomaadist või kulleriga, peab Ostja veenduma, et saadud kaup vastab tellitule. Kui ilmneb tellitud ja saadud kauba mittevastavus, peab Ostja viivitamatult teavitama kirjalikult 01.ee probleemist. Toidukaubad (sh loomasööt) saab tagastada või vahetada ainult suletud tehasepakendis, avatud pakendiga kaupa ei saa tagastada.
- pärast kauba saabumist 01.ee lattu ja vastava teavituse saamist tulla ise kaubale järele 01.ee kontorisse (tööpäevadel 10:00-18:00);
- tellida kohaletoimetuse suvalisse kohta Eestis. Kaup toimetatakse kohale kaubainfos toodud tähtaegade järgi, kuid need tähtajad võivad meist mitteolenevatel põhjustel (vääramatu jõud) pikeneda. Kui tähtajaks kohaletoimetamisega tekib probleeme, teavitab 01.ee klienditeenindus sellest otsekohe ostjat:
- sõltuvalt kaubast toimub kohaletoimetamine kullerteenustega pakiautomaatide kaudu;
- kaup toimetatakse kohale tööpäeviti 9.00 - 17.00. Kuller helistab kohaletoimetusaja täpsustamiseks alati ette;
- kaubad toimetatakse ainult välisukseni;
- juhul, kui tellitud kaup ei mahu pakiautomaati, saadetakse see kliendile kulleriga.
Kauba kättesaamisel kinnitab Ostja oma allkirjaga (või kättesaamisega pakiautomaadist), et kauba üleandmise hetkel kaup vastab lepingu tingimustele ning edasisi pretensioone seoses kauba terviklikkusega ei rahuldata.
4.7.5 Kättetoimetamine Eesti saartel (v.a. Saaremaa ja Muhu) toimub postkontorist või pakiautomaadist, kulleriga kohaletoimetamise hind alates 15 € (ei arvestata automaatselt).
4.8 PAKEND
4.8.1 01.ee soovitab kauba originaalpakendi alles hoida juhuks, kui tekib vajadus garantiiteeninduseks ― nii nõuavad mõned tootjad. Kaubalt ja selle pakendilt ei tohi eemaldada seerianumbrit või muud kauba identifitseerimiseks vajalikku infot.
4.9.1 Juhul, kui kauba hind muutus või see on füüsiliselt otsas ning seetõttu pole tellimuses näidatud tähtaja jooksul võimalik kaupa kohale toimetada, teavitab 01.ee sellest ostjat tellimuses näidatud kontaktandmete järgi. Ostjat teavitatakse kas võimatusest kaupa kohale toimetada või tellitud kauba uutest kohaletoimetustingimustest. Kui pakutud tingimused ostjat ei rahulda, on tal õigus tellimus tühistada. Sellisel juhul jõustub käesolevate tingimuste punkt 4.12.
4.10.1 Juhul, kui garantiialuseid kaupu ei saa remontida või vahetada, teavitatakse sellest ostjat ning jõustub käesolevate tingimuste punkt 4.12.
- ostjal tuleb kauba originaalpakend avada ettevaatlikult, seda mitte rikkudes. Kui pakend on avamatu, siis ei pea tagastatav kaup olema originaalpakendis;
- kaubal peavad olema kõik tehasekleebised, kaasa arvatud seerianumber;
- e-poes 01.ee ostetud kaubaga saate tutvuda sarnaselt tavapoega ehk saate proovida riided ja kinki veendumaks nende sobivuses. Kui aga näiteks keedate ostetud kohvimasinaga kohvi või niidate muruniidukiga, siis neid kaupu enam tagastada ei saa.
- kaubad, mis on valmistatud ostja isiklikke vajadusi või eritingimusi silmas pidades;
- audio-, videosalvestused ja tarkvara juhul, kui kasutaja on pakendi avanud või tarkvara aktiveerimise kood on tarnija poolt välja saadetud;
- ajalehed, ajakirjad ning muu perioodika;
- kaubad, mis oma olemuse tõttu ei kuulu tagastamisele hügieenilistel põhjustel (sh. kõrvasisesed kõrvaklapid, hambaharjad, madratsid jne) ning mis on pakendist välja võetud ja kasutatud.
4.11.5 Ostja nõustub kandma kauba tagastamisel tekkivad postikulud suuruses kuni 10 EUR, välja arvatud juhul, kui tagastatav kaup ei vasta tellitule (näiteks saadeti vale mudel).
Hüvitise suurus määratakse kindlaks igakordselt juhtumi põhiselt, lähtudes tagastatava kauba väärtuse vähenemise ulatusest.
4.11.10 Juhul, kui ostja kasutab oma õigust katkestada ostu-müügi leping, jõustub pärast kauba tagastamist käesolevate tingimuste punkt 4.12.
- vahetus teise soovitud kaubaga koos tellimuse hinna ümberarvestusega;
- tellimuse eest tasutud summa ülekanne kliendi boonusarvele 01.ee süsteemis;
- tellimuse eest tasutud summa tagasimaksmine kliendi arveldusarvele. Tagasimaksmine toimub ainult ülekandega ja ainult sellele arvele, kust tellimuse eest tasuti. Tagasimaksmine toimub mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul pärast kliendi avalduse saamist;
- Lepingust keeldumiseks on vajalik saata e-kiri aadressile [email protected] järgmise sisuga:
Käesolevaga taganen lepingust, mille esemeks on järgmine asi:- Tellimuse esitamise kuupäev
- kauba nimetus
- kauba kättesaamise kuupäev
- tarbija nimi
- tarbija postiaadress
- kuupäev
4.12.2 Kui tellimus vastab tasuta tarne tingimustele ja klient keeldub tellimusest või osa tellimusest, mille tulemusena tellimuse kogusumma jääb alla tasuta tarne künnise, kohustub klient tasuma kauba kohaletoimetamise eest vastavalt e-poe hinnakirjale.
4.12.3 Juhul, kui klient ei võta kaupa pakiautomaadist välja ja kaup tagastatakse 01.ee lattu, kohustub klient tasuma saatmise kulu pakiautomaadist, vastavalt poe tariifile.
- kõik tellimuste vormistus- ja makseoperatsioonid on turvatud kaasaegsetel SSL-tehnoloogiatel põhineva kaitstud ühendusega;
- soovi korral saab kasutaja end autoriseerida ID-kaardiga.
Käesoleva privaatsuspoliitika tingimused kehtivad OX Eesti OÜ kodulehel/e-poes. Privaatsuspoliitika põhimõtted käsitlevad klientide isikuandmete kogumist, kasutamist, avaldamist, edastamist ja talletamist (edaspidi koos nimetatud „töötlemine“). Isikuandmeid töödeldakse vaid kooskõlas õigusaktides kehtestatud nõuetega ning rakendades kõiki ettevaatusabinõusid isikuandmete kaitsmiseks. Veebilehe kasutamisega kinnitab klient oma nõustumist käesoleva privaatsuspoliitikaga.
6.1 Isikuandmed andmeid, mis käivad tuvastatud või tuvastatava füüsilise isiku kohta:
- ees- ja perekonnanimi
- aadress
- telefoninumber
- e-maili aadress
- isikukood
- info kliendi sooritatud ostude kohta e-podides
- IP-aadress
OX Eesti OÜ-l on õigus edastada isikuandmeid:
- transpordiettevõtetele, kui see on vajalik kliendi e-poest sooritatud ostu kliendile kohaletoimetamiseks
- nõusoleku alusesl järelmaksu pakkujatele
- seadusega ettenähtud juhtudel järelevalve- ja uurimisasutustele
- kohtutele, kohtuväliste vaidluste lahendamise organitele, võlgade sissenõudmisega tegelevatele ettevõtetele
- nõusoleku alusel otseturundusteenuse pakkujatele
- seadusest tulenevate kohustuste täitmiseks raamatupidamisteenuse osutajale
Kliendil on õigus tutvuda tema kohta kogutud andmetega, nõuda tema isikuandmete parandamist või isikuandmete töötlemise lõpetamist igal ajal.
6.2 Kogume ka isikustmata andmeid, mille puhul ei ole isik tuvastatav (näiteks sugu, vanus, asukoht).
6.3 Isiku- ja isikustamata andmete kogumine võib toimuda alljärgnevatel viisidel:
- kontaktandmete esitamisel e-poes
- veebilehe kasutamisel kasutaja kontoinfo või küpsiste (cookies) kaudu
- ostu, hinnapäringu või tellimuse sooritamisel e-poes
6.4 Kõiki saanud klientide isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Juurdepääs isikuandmete töötlemiseks ja muutmiseks on ainult selleks volitatud isikutel ning OX Eesti OÜ rakendab kõiki ettevaatusabinõusid (sh administratiivseid, tehnilisi ja füüsilisi meetmeid) kliendi isikuandmete kaitsmiseks.
6.5 Jäätame endale õiguse privaatsuspoliitika tingimusi muuta, avaldades muudetud privaatsuspoliitika oma kodulehel.
7. VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD
7.1. 01.ee vastutab kliendi ja klient 01.ee ees käesolevate tingimuste rikkumisel teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.2. 01.ee ei vastuta kliendile tekitatud kahjude eest või viivituse eest toote kohaletoimetamisel juhul, kui kahju või viivitus on tingitud asjaolust, mida 01.ee ei saanud mõjutada, ei näinud ega võinud ette näha.